1

De impact van de aanwezigheid van voorzieningen en services bij de keuze aan kantoorruimte in Brussel

De tijd waarin kantoorruimte louter een kwestie van vier muren en een bureau was die is definitief voorbij. Vandaag verwachten bedrijven dat hun kantoor een verlengstuk is van hun merkidentiteit én een troef bij het aantrekken van talent. Voorzieningen en services spelen daarin een centrale rol en dat is niet anders voor kantoorruimtes in Brussel.

Bedrijven gaan vandaag de dag op zoek naar meer dan alleen een werkplek. Kantoorruimtes in Brussel dienen dan ook voorzien te zijn van verschillende types kantoorruimtes die hierop inspelen, zoals de aanwezigheid van vergaderruimtes, gedeelde loungeruimtes, fitnessfaciliteiten, cafés, beveiligde fietsparkings en zelfs conciërgediensten. Gebouwen die dergelijke extra’s aanbieden, zijn beter verhuurbaar, trekken kwaliteitsvolle huurders aan en kunnen hogere huurprijzen vragen. In Brussel zien we deze trend vooral in de betere kantoorgebouwen. Iets om dus rekening mee te houden als u op zoek gaat naar een geschikte kantoorruimte in Brussel.

Als investeerder betekent dit dat u niet enkel naar de fysieke ruimte moet kijken, maar ook naar het dienstenaanbod in en rond het gebouw. Een kantoorruimte met aantrekkelijke voorzieningen blijft niet alleen langer verhuurd, maar verhoogt ook de wederverkoopwaarde aanzienlijk. Key Estate helpt u met plezier op weg om de kantoorruimtes in Brussel te selecteren die meer bieden dan enkel een werkplek en die zo dus uw investering waard zijn en deze enkel verder kunnen versterken in de toekomst. Neem gerust verder contact met ons op.

Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie?

Contacteer ons